קאטהSeFini ; פרק י"ג- התחלת רבע שני
כשקרן סיפרה על העייפות וריקנות שהיא חשה בשובה לביתה מיום פעילות בקייטנה הרהרתי במדדי תפוקה שהרביתי להתעסק איתם בשבועיים האחרונים, ככול שגרף כימות עבודת הכתיבה השתפע לו למטה, מגרד גבול תחתון שבו אני שוהה רק בשבוע סקי, נסיעות ואירועי בריאות משפחתיים. הקייטנה היתה תירוץ נפלא לחמוק מחיפוש העבודה, יותר נכון להסתפק רק בהמתנה לתשובה שלילית שהגיעה רק ביום שלישי ומאחר שביום רביעי היה לי רופא שיניים אז כבר ויתרתי על רביעי ובחמישי מי רוצה לחפש עבודה וטראח הנה עוד שבוע עבר. ויש את תקציר הסיפור שחייב להגר . גמרתי את טבלת סיכום עלילה גרסה 4, הישג בקנה מידה אישי, עליה בעקומת השיפור יחסית לגרסאות קודמות שאפילו לא היו ראויות לכזאת טבלה אך עדין עדות מביכה לרמה נמוכה וחסרת יעילות של כתיבת הסיפור. והיה את הקומזיץ שאיך שלא יהיה תפס את תשומת ליבי במקום המשחק, במקום הסיפור. הקומזיץ היה ברירת מחדל לאי נוחות של הישיבה בחדר ולתסכול שלא הצלחתי להוציא סיפור. יחד עם זאת וזה הכי חשוב המרחב שנוצר שם הצליח לספק כמה וכמה תובנות: א- והחשובה ביותר- גדיעת יכולת סיפור בעל פה (לבטא את צרכיך, לנסח את המשמעות והמצאת סיפור הסיבות לצרכים אלו) הראה במקביל לגדיעת החזקה הצבע ביד. במקרה השני הצליחו מי שהיה קרוב אלי לבלבל, להמאיס עלי את פעולת האיור ולמנוע ממני רצון לשכלל הטבעת דפוסי סמלים, חזרה עליהם ושכלולם לכדי איור/ציור. ב- המאיירים משתמשים ביכולת המרכוז שלהם כדי לבודד ולמגן עצמם. מאייר/ת לא צריך דבר מלבד דף נייר ועיפרון ויש לו נקודת ייחוס לעולם. הנקודה, ככול שתהיה סמלית יותר תהפוך למרכז כובד, קיר תומך ועמדת הגנה. ג- יש לי את זה. כוח המשיכה לדימוי, למלא חלל גדיעתו, גדול. פענחתי התעקשותי לא לוותר על הדימוי ביצירה היומנאית. ד – אני צריך לתפקד בעולם כמו קרן, לא לוותר על אפקט החממה המוגנת. בגלל ד', לא התמהמהתי וכשהתברר שהדיירים בדירה בתקווה עוזבים הצעתי לאמא ואבא שאקנה דירה ביפו ג' בחצי מהסכום. סביר להניח שטראומת חיפוש העבודה ומה שקרה עם מרים הביא אותי לאיזו נקודת רתיחה אך ספק לולא ראיתי את קרן מנסחת צרכיה ומתואמת כל כך מעניין/נפלא עם אלה שהייתי מסוגל לעשות זאת.
הקומזיץ היה מצוין מעצם העובדה שהוא קרה, שהיה לו התחלה אמצע וסוף (להבדיל ממשחק רשימת היו-טיוב הארוכה ביותר שהיתה לו רק התחלה) ושדבר בו לא התנהל כרצוני. בצהריים היתה פגישה מרגשת בביתו של אמנון פישר, גם הוא יודע לנסח את עצמו וצרכיו. הפוסט שהוצאתי משם די מדבר בעד עצמו. המשעשע הוא שכמובן לא ממש היה צורך להגיע אליו, יכולנו להביא מספיק עצים מהבית האדום אבל פה, כמו בעוד מספר מקרים, האינטואיציה של יעל עבדה נכון. הגעתו של אמנון היתה חיונית מבחינה אנרגטית. בשש הצתנו את האש הסמלית ופסענו לקפה שפירא. הורדת ציפיות הופכת את החיים למשחק קל. זנחתי ציפיות לאיחוד קהלים בין הבית האדום לקפה, לאירוע מתמשך שמזין האחד את האחר ובמקום זה התנחמתי בסמלי לשנה הבאה ובמדומיין לעכשיו. הו כמה טוב להישאר בסמלי ובמדומיין. בערב, בסיום הקומזיץ היה ערב שירע עם רייסקינדר בסיומו. המפגש בין קרן ואלה מפגיש בין קהילת המאיירים לקהילת המוסיקה והשירה האלטרנטיבית, הדחויה. באיזשהו מקום ההתרגעות שלי למקום הזה, לבית האדום, לקייטנה, היא לתוך תפקודי בשוליים של השוליים. ביום שלישי עושה לי שיעור לאקאן סדר חדש בבליל המשמעויות. אני קוטף את התובנות הלאקאניניות ללא כל סדר. מה שבא ברוך הבא, סדר נעשה כבר בשנה הבאה, אולי, לא אולי בטוח. צריך את הזמן ומשמעת קריאת לאקאן, ממשיכי דרכו והמאמרים שעליהם משוחחים. ברור לי שלאקאן וממשיכיו מבדילים את עצמם מפרויד בכך שאין אגו לתינוק והוא בונה אותו בעזרת המשמעויות שסביבתו מעניקה לו ומגרה אותו, אבל רק עכשיו הפנמתי שהמילה היא הפאלוס, האיבר הזכרי, העודף, נקודת הייחוס. לאישה יש פאלוס כלגבר משהיא מתחילה להשתמש במילים. השתיקה, האלם, היא פעולת סירוס אקטיבית או הוויה מחופצנת, אובייקט בידי האחר שמעניק לשותק את המשמעות. תינוקות (ואומנים) מושיטים את עצמם לסביבתם. האוטיסט לא קורא, לכן גם לא נענה ולא נוצר שום מעגל של משמעויות בינו לסביבתו. מהמכשפה שלא הוזמנה למסיבה נגזל המבט המשתוקק של התינוק ונקמתה על שלא הוזמנה הופכת לתשוקתה.
חלק ב'
1- קאטה, תחילת רבע שני 2- ספרות עברית: סיום תמונות עירום/ענת עינהר לרגל עבור מקום אחר /אורין מוריס 3- ספרות מתורגמת – 2666 רוברטו בולניו 4- מדיה ישראלית: מטומטמת 5- מדיה: REAL HUMANS גרסת המקור שוודיה גמרתי עונה 1 6 - רשימת ה-400: רע מאוד, שעתיים בדוחק השבוע. I ME MINE התקדם קצת 7- רב מכר: השלמתי טבלת עלילה גרסה 4
הפניה להדס, שבוע או שבוע שעבר , התמונות בזמן שאני בסדנת איורים
קאטה
מעמדת רגליים מקבילות שעה 12 ידיים מוצלבות מעל הראש, גב כפות ידיים מופנה פנימה
רגל ימין משתחררת מעט אחורה, כף הרגל מצביע לשעה 1-3. משקל ושתי ידיים נעים לכיוון שעה 1-3. זרוע ימין יורדת לגובה בטן ועולה לגובה פנים. גב הכף מופנה החוצה בוהן למטה,זרוע שמאל נשארת בגובה פנים ומסתובבת כך שגב כף היד מופנה החוצה, בוהן למעלה. התנועה נקראת לעיתים חצי עגור. רגל שמאל משתחררת לשעה 10-11, משקל עובר עליה. כף יד ימין נשלחת דרך הרקה לשעה 10-11, יד שמאל מברישה את הברך, משקל על שמאל. התנועה לעיתים נקראת לשחרר את הנמר
חלק ג'
Vardhan Le Zuz attending הפנינג! ספר ההיסטוריה החשוב הגדול והטוב ביותר שנכתב אי פעם בעולם at הבית האדום. January 17 at 3:58am · Tel Aviv · יום ראשון: במקום לחפש עבודה אני נמס לקייטנה. בין שלושת הנשים הפעילות, קרן אלה ויעל של הגרעין עלי ללמוד לנסח רצונותיי ביתר בהירות. התעדוף שלי הוא כבר לא הסיפור, המשחק או המיצג אלא לספוג איך קרן רואה ושומעת את הדברים. קשה שם לגבש משפט לספור ואני משרבט פיסית בחוברת האדמה. העדפתי עפרון וצבע על מקלדת מרגישה טבעית. חממת האיור עושה לזרועותיי טקס פאגאני. מה זאת השטות הזאת שמצייר אבל מרגיש נפלא. המחשבה בורחת הלאה להפקת המדורה מחר, הרוח נושבת קרירה ומשם חזרה לאיורים של האחרים
Vardhan Le Zuz attending הפנינג! ספר ההיסטוריה החשוב הגדול והטוב ביותר שנכתב אי פעם בעולם at הבית האדום. January 18 at 4:23am · Tel Aviv · אדו שלח בווטס שאביט בעציץ ליד השער. העירייה הגיעה וסיפרה את עצי השכונה, הרצפה מכוסה בזרדים, חבצ'קאקולים ושרידים אחרים. מציץ לעציץ ובתוכו חמש פסיפלורות צעירות. אוצר. אני צריך משהו לנחם את העובדה שלא מצליח להוציא מילה ראויה. סיכום חצי-שבועי לגבי התקדמות העבודה משפיל. ברונו הנורא התחיל לאמן את שיעורי המתקדמים של שלישי. הופיע עוד חוט לסיפור. אני מפתח עוינות אליו כאילו כל מטרתו היא עוד יותר לבלבל את העניינים בבית האדום, לא להקל אלא להטריד. אולי זה הכיוון ואני לא קולט
Vardhan Le Zuz added 2 new photos — attending הפנינג! ספר ההיסטוריה החשוב הגדול והטוב ביותר שנכתב אי פעם בעולם with Savyon Fishlovitch at הבית האדום. January 19 at 4:45am · Tel Aviv · יום רביעי: קריאה ותגובה, פינג ועוד פינג ועוד פינג. טיוטת הפנזין הגדול בעולם כמעט מוכנה. השדים והרוחות ברחו, מתחבאים באדמה ובקירות, הודיעו שנסיגתן זמנית. אין מסתורין, נגמר החיפוש אחר מזימה כללית ואמיתות נסתרות, יש רק עשייה. הפעלת מנוע אנושי של ייצור משמעויות תדלוקו בתנועה הזזת כובד והנה נוצר מעגל תשוקה